Foto's! - Reisverslag uit Larabanga, Ghana van Meike Siteur - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Larabanga, Ghana van Meike Siteur - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Meike

19 April 2008 | Ghana, Larabanga

Toch nog gelukt om in het andere cafe te komen en wat foto's te plaatsen. Dus zie hier onze Olifanten, Mijn kleine broertje Adam, mijn zusje Titi, de schoolkinderen op de kinderdisco, en nog wat van de introductie.

kus Meikel

• 19 April 2008 - 16:16

Sanne:

O MIJN GOD MEIK! Ik wilde al een berichtje achterlaten na je verhaal wat ik echt nét af heb gelezen (geweldig weer!) maar WAT goed dat ik eerst dit nog heb gezien ... ONGELOOFLIJK! Wat een SCHATJES! Mama werkte op het azielzoekerscentrum als kleuterjuf en daar was ik ook altijd hélemaal in L-O-V-E met die prachtige kids, en DANSEN DAT ZE KUNNEN!

Echt super! Doe ze maar de groetjes uit Nederland ... gewoon voor het idee!

WAT EEN REIS, WAT EEN GOEIE BESLISSING!

Geniet en tot snel!

Liefs, San

• 19 April 2008 - 16:27

Emma:

Zo schattig!

• 19 April 2008 - 19:54

Jos San Noor Lot L:

hallo meikel
    het is fijn om te lezen dat je het er goed naar je zin hebt.de kinderen zien eruit als schatjes dus wij hopen dat je plek over hebt in je rugzak!!!noor en lot willen graag een broertje!!
    daar is het heet maar hier willen wij graag wat meer zon.wij vinden het super dat je deze reis bent gaan maken,echt een stoer wijffie
    vanuit een kil en donker alverna wensen wij jou nog ontzettend veel plezier en lol daar in het verre afrika,en we volgen je via je site dus tot gauw!!

veel groetjes jos en sandra
    knuffels en kusjes van noor en lot

• 21 April 2008 - 08:25

Fam Schamp:

Hoi Meike,
    vet gaaf allemaal man. Je huisje, sanitair, familie, regen, hitte, olifanten, apen, muggen ja allemaal echt nu. Maar wel super voor je dat het je allemaal zo goed afgaat. Helemaal fijn. Ook goed om je via je verhalen te kunnen volgen, dat maakt het veel levendiger voor ons. We horen wel wat via de telefoon maar dit is toch ff anders met die foto's erbij. Geniet en een mooie tijd nog zodat je een 'wereld'ervaring rijker bent. Tot gauw.
    Groetjes ToMaBaGuMa

• 22 April 2008 - 08:15

John En Joke:

Ha lieve Meike,
    We lezen dat het helemaal goed met je gaat. Wat een verhalen. Ga zo door, dan kunnen we lekker genieten van al die mooie indrukken. Leuk dat de ontmoeting met ons nichtje Sanne in Accra ook gelukt is. Als zij gaat rondtrekken, komen jullie elkaar wellicht in Tamale nog wel een keer tegen. Hou je goed en geniet.
    Dikke kus,
    John en Joke